Informatiezuilen als extra verkooppunt in de winkel

PresTop_SiteKiosk_Primavera_Den Haag_2017_Banner_03

 

De Rode Loper – gelegen in Den Haag – wordt geprezen als de meest uitgebreide multifunctionele schoenen- en accessoire winkel van Nederland. Naast prachtige schoenen bieden ze ook tassen en bijbehorende accessoires aan. Net zoals op de rode loper willen ze klanten een “glamorous feeling” geven. Ze verkopen producten van zowel Europese als Amerikaanse ontwerpers, waaronder Dolce & Gabbana, Dsquared², Marc Jacobs, Yves Saint Laurent en vele andere.

Credo – een mannenwinkel in Den Haag – is een moderne herenzaak met een verfijnde en tijdloze sfeer. Credo is specialist in de meest modieuze mannenmerken van over de hele wereld, waaronder Dolce & Gabbana, Prada, Balmain, Dsquared² en vele andere.

Informatiezuilen als extra verkooppunt in de winkel

PresTop heeft in opdracht van Primavera Holding BV, de overkoepelende organisatie van onder andere De Rode Loper en Credo, voor twee winkels vier informatiezuilen met een 22” PCAP touchscreen geleverd (PT-EM-422-PCAP). De informatiezuilen zijn in landscape uitgevoerd, zodat de websites van de winkels volledig worden getoond. Bezoekers van de schoenenzaak en kledingwinkel kunnen op de informatiezuilen het volledige assortiment online bekijken via de webshop. Als een artikel tijdelijk niet op voorraad is hoeft dit dus geen probleem te zijn voor de klant, deze kan direct via de zuil besteld worden!

Klik hier voor meer informatie over informatiezuilen. Of bezoek ons Interactive Experience Center.

PresTop_SiteKiosk_Primavera_Den Haag_2017_Banner_02

Twee 55″ PCAP inbouw touchscreens voor D’n Liempdsen Herd

PresTop_Omnitapps_Sppill_Dn-Liempdsen-Herd_2017_Banner_12.jpg

 

SPPiLL (Stichting Promotie Projecten in Leefbaar Liempde) is een vrijwilligersorganisatie in Liempde. De afgelopen jaren is de stichting flink gegroeid en zijn zij verantwoordelijk voor een groot aantal projecten waarmee zij de leefbaarheid en de lokale economie in het dorp versterken. De projecten lopen uiteen van investeringen in natuur, cultuurhistorie, recreatie tot aan investeringen in de openbare ruimte. Een van de projecten van SPPiLL is het ontmoetings- en bezoekerscentrum D’n Liempdsen Herd.

Touchtafel als informatiepunt voor recreanten en toeristen

Vanuit de bewoners, verenigingen en ondernemers van Liempde ontstond de behoefte voor een gezamenlijk ontmoetings- en bezoekerscentrum, waarbinnen een scala aan activiteiten voor en door Liempdenaren wordt georganiseerd. Daarmee ontstond de vraag hoe men de informatie en activiteiten gingen weergeven in D’n Liempdsen Herd. SPPiLL heeft met PresTop contact opgenomen om te kijken naar de mogelijkheden voor een interactief informatiepunt, uiteindelijk is gekozen voor houten meubels van een lokale ondernemer en twee 55″ PCAP inbouw touchscreens van PresTop. Op verzoek van de klant hebben wij deze touchscreens op locatie ingebouwd en getest.

Meer interactieve beleving en oplossingen in de horeca, ontdek ze tijdens BBB Maastricht

In de horeca gaat het om beleving en daardoor zien we dat we steeds meer omgeven worden met interactieve producten en oplossingen. Steeds vaker worden interactieve bartafels en touchtafels ingezet om informatie te tonen. Klanten kunnen alles te weten komen over gerechten en het restaurant op een interactieve menukaart. En door bestelzuilen als extra hulpmiddel in te zetten worden wachtrijen steeds korter, op deze zuilen kunnen klanten direct bestellen en betalen.

Ontdek interactieve oplossingen op de PresTop stand – VV.224

Tijdens BBB Maastricht – van 9 t/m 11 oktober in MECC Maastricht – presenteert PresTop interactieve oplossingen en producten voor de horeca. Op de PresTop stand (VV.224) vindt u onder andere een interactieve bartafel, kids touchtafel, selfie totem, scan & win zuil, informatiezuil met een interactieve menukaart en bestelzuilen met verschillende betaalmogelijkheden.
PresTop is met ruim 25 jaar ervaring de grootste TOUCH specialist in de Benelux en marktleider in ontwikkeling, productie en verkoop van interactieve producten en oplossingen. Samen met u kijken we graag naar de mogelijkheden en een passende oplossing voor uw project of idee.

BMW toont voorraad tijdens events op informatiezuilen

F. Breeman – BMW dealer – toont tijdens events en beursen een nieuwe of gebruikte BMW uit voorraad op informatiezuilen met een 32″ PCAP touscreen (PT-EM-432-PCAP-Portrait). In deze informatiezuil zit ook een Intel NUC mini PC, 4G router en externe wifi adapter.

Lees ook het nieuwsbericht over “BMW maakt assortiment zichtbaar met PresTop informatiezuilen“.
Klik hier voor meer informatie over informatiezuilen. Of bezoek ons Interactive Experience Center.

PresTop_Breeman BMW_2017_banner_03

Faurecia toont werkinstructies op industriezuilen

PresTop_Omnitapps_Faurecia_Roermond_2017_banner_02

 

Faurecia is een belangrijke speler in de wereldwijde automobielindustrie. De productie, welke plaatsvindt in 35 landen, wordt bij Faurecia Roermond ondersteund met interactieve werkinstructies die getoond worden op een industriezuil van PresTop.

PresTop heeft voor Faurecia een industriezuil met een 32″ touchscreen (PT-SO-32) ontworpen en geproduceerd. De zuil is voorzien van volledig gehard glas (bezel free) aan de bovenkant en heeft een beschermbeugel aan de onderkant. Daarnaast is de zuil stofdicht, dus ideaal voor een werkomgeving!

In verschillende werkruimtes zijn in totaal zes zuilen geplaatst waarop werkinstructies getoond worden via PADS. De PADS configuratie en interactieve werkomgeving is gemaakt door Omnivision Studios. Wat ook handig is voor Faurecia is dat de content op afstand kan worden aangepast en beheerd.

Klik hier voor meer informatie over industriezuilen?

Live Chat Software