Informatiezuilen als extra verkooppunt in de winkel

PresTop_SiteKiosk_Primavera_Den Haag_2017_Banner_03

 

De Rode Loper – gelegen in Den Haag – wordt geprezen als de meest uitgebreide multifunctionele schoenen- en accessoire winkel van Nederland. Naast prachtige schoenen bieden ze ook tassen en bijbehorende accessoires aan. Net zoals op de rode loper willen ze klanten een “glamorous feeling” geven. Ze verkopen producten van zowel Europese als Amerikaanse ontwerpers, waaronder Dolce & Gabbana, Dsquared², Marc Jacobs, Yves Saint Laurent en vele andere.

Credo – een mannenwinkel in Den Haag – is een moderne herenzaak met een verfijnde en tijdloze sfeer. Credo is specialist in de meest modieuze mannenmerken van over de hele wereld, waaronder Dolce & Gabbana, Prada, Balmain, Dsquared² en vele andere.

Informatiezuilen als extra verkooppunt in de winkel

PresTop heeft in opdracht van Primavera Holding BV, de overkoepelende organisatie van onder andere De Rode Loper en Credo, voor twee winkels vier informatiezuilen met een 22” PCAP touchscreen geleverd (PT-EM-422-PCAP). De informatiezuilen zijn in landscape uitgevoerd, zodat de websites van de winkels volledig worden getoond. Bezoekers van de schoenenzaak en kledingwinkel kunnen op de informatiezuilen het volledige assortiment online bekijken via de webshop. Als een artikel tijdelijk niet op voorraad is hoeft dit dus geen probleem te zijn voor de klant, deze kan direct via de zuil besteld worden!

Klik hier voor meer informatie over informatiezuilen. Of bezoek ons Interactive Experience Center.

PresTop_SiteKiosk_Primavera_Den Haag_2017_Banner_02

Terug
Live Chat Software